14 Kasım 2012 Çarşamba

Rüyada şeytan ile konuştuğunu görmek nedir?

Rüyada şeytan ile konuştuğunu görmek nedir? diyorsanız doğru sayfadasınız. Bu sayfada şeytan ile konuştuğunu görmek ne demektir? Rüyalarda şeytan ile konuştuğunu görmek ne anlama gelir? Rüyanda şeytan ile konuştuğunu görmek neye delalet eder? sorularının cevabı özet olarak verilmiştir. şeytan ile konuştuğunu görmek rüya tabiri için rüyanızda geçen renk, olay, yer, kişiler ve diğer eylemleri bir arada değerlendirerek anlamını tespit edebilirsiniz Rüyada şeytan ile konuştuğunu görmek Merhaba, ben yeniden bir başka rüyamı göndermek istiyorum size, üniversite öğrencisiyim ve rüyanın başlarında sınıfımdaydım, daha sonra sol tarafımda alabildiğine geniş, yeşilliklerin ve küçük evlerin olduğu bir düzlük açıldı. Sınıfta olduğum sırada annemin bir arkadaşıyla karşılaştım, kendisi bana bir adama kızlarının geleceği için fal baktırdığını ve sonuçları almayı beklediğini söyledi, derken yanımıza o bahsettiği adam geldi, orta yaşlarda saçları kır normal tipli biriydi, elindeki deftere kadının kızlarının geleceği için yazdıkları vardı, üç sayfa tutmuş ve adam onları okurken çok silinik yazıldığını gördüm. Adam defterin sayfalarını karıştırırken benim adımın yazılı olduğu sayfayı gördüm ancak benimle ilgili yazılanlar siyah ve kalın biçimde hatta üzerinden bir kaç kez geçilmiş şekilde yazılıydı, ne yazdığını merakta etsemde adam yazılanlar hakkında bir şey söylemedi ve bizden uzaklaştı. Bayağı bir uzağa gitti, ancak her yer düzlük olduğu için onu görebiliyor ve sesini duyuyordum, o anda annemin arkadaşı onun şeytan olduğunu söyledi bende ‘Sen Şeytan mısın’ diye bağırdım. Adam da “evet” dedi, ben “hayır, sana inanmıyorum, sen şeytam olamazsın” dedim ancak o “ben şeytanım” diye yeniledi ve “şeytanlar 8, 9 yada 10 yıl yaşar, ölür, tekrar dirilirler, ben 8 yaşındayım ve son yaşamı yaşıyorum, ölücem bu yıl ve öldükten sonra dirildiğimde bu sefer 10 yıl yaşıcam” dedi. Bundan gerisi hatırlamıyorum ama rüya yorumunda biraz özenli davranırsanız gerçekten beni memnun etmiş olursunuz, çünkü endişelendim bu rüyadan. Şimdiden teşekkür ediyorum. Gönderen Melda. Rüya Tabiri: Melda Merhaba, Elimizden geldiği kadar tüm rüyalara cevap vermeye çalışıyor ve objectif olmaya gayret ediyoruz. Ancak gönderdiği rüyasında kendi hakkında bilgi veren, düzgün cümleler kullanan başvuru sahiplerini daha keyifli cevaplıyor, yaptığımız çalışmadan mutluluk duyuyoruz. Sizin mesajınız ise orta altı kalite seviyesinde. Mesajınızda hemen hemen hiç “,” kullanmamışınız ve hakkınızda bilgi vermemişiniz. Hakkınızda sadece bayan ve üniversite öğrencisi olduğunuzu ( mail adresinize bakarak ) biliyoruz. Aslında yazılabilecek çok şey var, ancak hakkında bilgi vermeyen dostlarımıza bunları yazmak üzücü, yaralayıcı, kırıcı olabiliyor ve bu konuda dikkatli yazmaya çalışıyoruz. Bana göre rüyanız birden fazla mesaj vermektedir. 1. Dedikodu ve asılsız söylentilerin fazla olduğu insanlarla fazla bir arada oluyorsunuz, huzur için bu kişilerden uzak durmalısınız mesajı vermekte. 2. Hayattaki hedeflerinize ulaşmak için doğru olduğuna inanmadığınız hiç bir yol veya metodu denememeniz, aklınızdan dahi geçirmemeniz gerektiğini simgelemekte. 3. En önemli mesaj budur; yalancı ve dost görünüşlü bir kişiye karşı çok dikkatli olmalısınız. Siz reel hayatta gerçek dostlarınızın ikazlarına kulak asmayıp ona güvenmeye devam etmişiniz veya edeceksiniz. Rüyanın unsurları: fal baktırmak, kır saçlı adam, şeytan, şeytanla karşılaşmak, şeytanla konuşmak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder