12 Kasım 2012 Pazartesi

Rüyada mavi kuş görmek nedir?

Rüyada mavi kuş görmek nedir? diyorsanız doğru sayfadasınız. Bu sayfada mavi kuş görmek ne demektir? Rüyalarda mavi kuş görmek ne anlama gelir? Rüyanda mavi kuş görmek neye delalet eder? sorularının cevabı özet olarak verilmiştir. mavi kuş görmek rüya tabiri için rüyanızda geçen renk, olay, yer, kişiler ve diğer eylemleri bir arada değerlendirerek anlamını tespit edebilirsiniz Rüyada mavi kuş görmek Rüyamda kendi evimdeyim, annem babam ve ben oturuyoruz. Ben mavi beyaz renkli muhabbet kuşumuzla oynuyorum avucumun icinde sürekli yuvarliyorum. Kuşu yere koltuğun üstüne bıraktığımda bir bakıyorumki kuşun bacakları kökünden kopmuş ve kuşun yanıbaşında duruyor. Anneme ve babama “ben yapmadım” diyorum ama benim yüzümden olduğunu biliyorum. Cevabınız için şimdiden cok teşekkür ederim, Allah razı olsun. Gönderen Emrah. Rüya Tabiri: Emrah merhaba, Rüyada muhabbet kuşu görmek size inisiyatif ve yeni fikir eksikliği gösterir. Daha sıradışı, yaratıcı olmanız gerektiğini işaret eder. Devami http://www.ruyabul.com/ruyada-muhabbet-kusu-gormek.html/ Sizin rüyanız ise bu konulara önem vermediğinizi, mevcut durumunuzu korumaya eğilimli olduğunuzu işaret etmektedir. Rüyanın unsurları: muhabbet kuşu, beyaz kuş, mavi kuş, kuş bacağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder