12 Kasım 2012 Pazartesi

Rüyada gemi yolculuğu yaptığını görmek nedir?

Rüyada gemi yolculuğu yaptığını görmek nedir? diyorsanız doğru sayfadasınız. Bu sayfada gemi yolculuğu yaptığını görmek ne demektir? Rüyalarda gemi yolculuğu yaptığını görmek ne anlama gelir? Rüyanda gemi yolculuğu yaptığını görmek neye delalet eder? sorularının cevabı özet olarak verilmiştir. gemi yolculuğu yaptığını görmek rüya tabiri için rüyanızda geçen renk, olay, yer, kişiler ve diğer eylemleri bir arada değerlendirerek anlamını tespit edebilirsiniz Rüyada gemi yolculuğu yaptığını görmek Merhabalar, rüya gördüm yine, sürekli görüyorum ve unutuyorum, bundanda sıkıldım. Ama bu gece rüyamda bir gemiye bindim, gemide camlar pencereler vardı, masmavi denizler vardı, ama iri yarı bir erkek bende ondan hoslanıyormusum, benim arkama geçip, bastırarak cama doğru sıkıstırdı ve çok yemek yedi, herkes kalabalıktı ama gemide herkese yemegi ben yaptım ama yerken görmedim, herkes begendi, istanbuldaki görüşmeyi sevmedigim akabalarımı gördüm bize gelmişler. Gemiden dısarı bakıyorum masmavi deniz var. karısıktı. Gönderen Rabia. Rüya Tabiri: Rabia merhaba, Rüyayı sanırım yazarken acele etmişiniz ve rüyanız akışında tutarsızlık var. Adm sizi cama sıkıştırdı ve yemek yedi…Burası anlaşılamıyor. Rüyayı düzenleyerek buraya yeniden ekler misiniz. Rüyanın unsurları: gemiye binmek, masmavi deniz, gemi yolculuğu, iri yarı erkek, yemek yaptığını, sevmediğin akrabaları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder